Ook dit academiejaar werkten de studenten Communicatiemanagement van Howest op een reeks complexe communicatievraagstukken van werkveldpartners. Voor hun bachelorproeven ontwikkelden laatstejaarsstudenten opnieuw concrete communicatieproducten en -adviezen. De hoofdingrediënten voor deze...

Op 5 maart verscheen in De Standaard een column ‘Generatie Watjes’ en het ging over onze studenten. De generatie die alles in de schoot geworpen kreeg. Vrijdag 13 maart gingen...

Een snel groeiend arsenaal aan publicaties, gaande van opinies over crisiscommunicatiemanuals tot powerpointrichtlijnen, wordt de wereld ingestuurd en biedt houvast. Wat kunnen communicatiespecialisten distilleren uit dit amalgaam?...

Foodbag daagde de tweedejaarsstudenten Communicatiemanagement aan Howest uit met de lancering van een nieuwe maaltijdbox voor bedrijven in Vlaanderen en Brussel. ...

Tinder helpt je met de perfecte match. Alexa zorgt ervoor dat je Valentijn niet vergeet. En Amazon helpt je met het vinden van het perfecte valentijnscadeau. Maar hoe schrijf je...

De opleiding Communicatiemanagement van Howest peilde met een grootschalig onderzoek bij 16- tot en met 25-jarigen naar hun inschatting van de milieu-impact van online koopgedrag. De grote milieuboosdoeners volgens de...

Smile, you’re in Instagramland Op zoek naar dé perfecte Instagramfoto? Experiential marketing agency CityCubes en changency Hurae initieerden met Smile Safari het allereerste Instagrammuseum in België, een super instagrammable pop-upmuseum. De...

Theater Antigone lanceerde voor Futur Liquide 2018 de uitdaging om visuele content en copy te creëeren die past binnen de bestaande communicatieplanning en -strategie....

Stichting tegen Kanker legde hun communicatievraagstuk met betrekking tot Levensloop Kortrijk voor in de module Communication Consulting aan de derdejaars studenten Communicatiemanagement aan Howest. ...