Elk jaar schotelen werkveldpartners een reeks complexe communicatievraagstukken voor aan de studenten Communicatiemanagement van Howest. Laatstejaarsstudenten en Track C studenten ontwikkelden dit academiejaar dan ook opnieuw een reeks bachelorproef- en...

Hoe kan content een meerwaarde bieden voor jouw organisatie? Pieter Vereertbrugghen, managing partner van agency Cypres en voorzitter van CUSTO, de vereniging van content marketing agentschappen, deelde 5 sleutelinzichten op...

De Vlaamse Meesters spreken tot de verbeelding van kunstliefhebbers in de hele wereld.  Die interesse is de hefboom bij uitstek om de toeristische meerwaardezoeker naar Vlaanderen te halen. Maar hoe speel je...

Influencer marketing, hype of here-to-stay? Content creator, virtual influencer, fake influencer,… Influencers zijn niet meer weg te denken uit de marketing- en communicatiewereld. De opleiding Communicatiemanagement van Howest bracht voor de vijfde editie...

De Belgische video marketing agency StoryMe organiseerde de tweede editie van de Video First Conference, de grootste conferentie in Europa gewijd aan videostrategie. [edgtf_highlight background_color="#ffff00" color="#000"]Internationale video-experten kwamen hun kennis delen, de nieuwste...

Influencer marketing is the talk of the town. In aanloop naar Let’s Talk Influencers op 12 december gingen we alvast ons licht opsteken in Parijs. Cision France en de Ecole...

Content overload. Content clutter. Content fatigue. Communicatiespecialisten hebben er de mond vol van. Toch blijven organisaties hun publiek bestoken met content. Ready, aim,… MISS? The Fat Lady & Invisible Puppy deelden...

Top 5 trends in Communicatiemanagement Ook dit jaar presenteerden onze werkveldpartners een reeks complexe communicatievraagstukken aan onze laatstejaarsstudenten Communicatiemanagement. Stuk voor stuk mooie bachelorproefprojecten waar de studenten een concreet communicatieproduct of -advies voor uitwerkten....