fbpx

Archive

Influencers, ambassadors or advocates? Freek Stevens – Social Media Manager bij Punchline, Contentcreator, Storyteller & vooral Papa Social Media Expert Freek Stevens predikt graag over influencers, brand advocates en ambassadors. Als voormalige...

Content is king, context is God Bert Marievoet is influencer marketeer en de oprichter van het full service social media bureau Native Nation. De aanzet om in 2017 zijn eigen creatieve...

#influencerguidelines: is the sky the limit? Liesbeth Pyck is managing partner bij FAMOUS Relations, een Belgisch pr-bureau gespecialiseerd in onder meer influencer relations. De essentie van pr? Goede verhalen! FAMOUS Relations...

Geloof jij nog steeds in likes? Wij zijn overtuigd van invloed! Afgestudeerd als handelsingenieur ging Nele Pieters aan de slag als sales en marketing manager bij Procter & Gamble en evolueerde...

Instagram: de kracht van een personal brand Hoe word je social influencer op Instagram? Influencer, model en ondernemer Joachim Badejoh heeft 35K volgers op Instagram, 1200 abonnees op YouTube en is...

Influencer + company: match made in heaven? Student-onderneemster Sofie Van Hooydonk startte Bouw Jouw Imperium, een platform om influencers en bedrijven dichter bij elkaar te brengen. Ze begrijpt als geen ander...

Are virtual influencers the future? Sander Duivestein is een professionele spreker, trendwatcher, internetondernemer, adviseur, auteur en columnist over de impact van nieuwe technologie op mens, bedrijf en maatschappij. Hij werkte reeds...