fbpx

Archive

Online verhalen brengen die aan de ribben blijven kleven: alleen een rasechte digital storyteller kan dat. Op basis van data komt hij tot een concept voor een boeiende story. Met...

In een event bureau draait de wereld net ietsje sneller. Een team creatieve dromers geeft zich volledig om voor haar klanten een aparte wereld te creëren en een moment te...

Rasechte netwerkers zijn het, die PR-mensen. Diplomatisch, dat ook. Het goede imago en de reputatie van de organisatie bewaken, daar gaan ze voor. Iedereen die daar op de een of...

‘Yes I Can’ dat zeggen ze elke ochtend in de spiegel tegen zichzelf. Sales people zijn specialisten in overtuigen. Een hele dag gaan ze op pad om (potentiële) klanten te...

In de Advertising wereld vind je een bont gezelschap van sexy accounts, excentrieke creatievelingen, rationeel denkende strategen en planners en minutieuze productieteams. Deze heel uiteenlopende figuren bedenken en realiseren samen de...

Ga je liever voor allround communication, dan word je de communicatieve duizendpoot in een organisatie met of zonder communicatiedienst. Je kent alle facetten van communicatie en werkt samen met freelancers....

Influencers, ambassadors or advocates? Freek Stevens – Social Media Manager bij Punchline, Contentcreator, Storyteller & vooral Papa Social Media Expert Freek Stevens predikt graag over influencers, brand advocates en ambassadors. Als voormalige...

Content is king, context is God Bert Marievoet is influencer marketeer en de oprichter van het full service social media bureau Native Nation. De aanzet om in 2017 zijn eigen creatieve...

Kim is Content & Communications Manager bij Hello bank! dat zich richt op jongeren van 18 tot en met 35 jaar. Hello bank! heeft op basis van de verwachtingen van 18-28-jarigen...

#influencerguidelines: is the sky the limit? Liesbeth Pyck is managing partner bij FAMOUS Relations, een Belgisch pr-bureau gespecialiseerd in onder meer influencer relations. De essentie van pr? Goede verhalen! FAMOUS Relations...