fbpx
foto van Herman Konings en Klaas Fremaut voor Let's Talk Communicatiemanagement

Hoe herken je als communicatieprofessional de grotere evoluties en verwerk je ze in campagnes?

Hoe herken je als communicatieprofessional de grotere evoluties en verwerk je ze in campagnes?

De communicatiesector loopt vol van inspirerende professionals. Met onze eigen gloednieuwe podcastreeks Let’s Talk Communicatiemanagement laten we graag die stemmen horen. 

Jan Dauwe ging in een podcast in gesprek met veranderingspsycholoog Herman Konings (Pocket Marketing) en Klaas Fremaut (Focus Advertising) over hoe trendwatching geen trendquatching is, en over hoe je de inzichten van de veranderingspsychologie inzet in communicatiecampagnes. Doorspekt met prachtige anekdotes, houden ze een pleidooi om meer vragen te stellen.

Beluister de volledige podcast

Beluister de volledige podcast

En volg Let's Talk Communicatiemanagement op je favoriete podcastkanaal!

En volg Let's Talk Communicatiemanagement op je favoriete podcastkanaal!

Over de auteur

Jan Dauwe

Opleidingscoördinator bachelor in het Communicatiemanagement en graduaat in de Marketing- en Communicatiesupport aan Howest in Kortrijk