A taste of content marketing? Ontdek de opportuniteiten, uitdagingen en resultaten die content marketeers neerpoten (think Delhaize, Teamleader and other kick-ass cases!)

Pieter Vereertbrugghen
Pieter Vereertbrugghen
Managing partner van het communicatieagentschap Cypres. Hun motto? “Content to connect”. Contentminnaar, multichannel producer en stakeholdercentric. Voorzitter van Custo, de Belgische vakvereniging van contentmarketing-agentschappen.
Maarten Vanthemsche
Maarten Vanthemsche
VP Marketing, Delhaize Belgium
Teamleader
Teamleader
Meer informatie binnenkort
Frank Goetmaeckers
Frank Goetmaeckers
Bladenmaker bij f-twee. Blogt losweg over media, reclamejongens en politieke spinners. Wenst zich nu reeds te excuseren voor alles.

Do’s and don’ts for powerful content creation. Dompel je onder in praktische inzichten om sterke online content te creëren. Hoeveel online aandacht verdient jouw creatie? 

Nickias Pauwels
Nickias Pauwels
Nickias Pauwels is digital strategist bij Creative Lab. Het Lab is een in-house creative agency dat de Belgische openbare omroep VRT adviseert en inspireert, maar ook experimenteert met nieuwe digitale formats. Voor VRT werkte Nickias bij het reclamebureau These Days Y&R / Wunderman en de Britse commerciële broadcaster ITV.
Sarah Decombel
Sarah Decombel
Sarah startte bij Jansen & Janssen in 2012, als redacteur en projectcoördinator. Ze werkte onder andere voor Lidl, Umicore, Universiteit Gent en Roche Diagnostics. Sinds twee jaar doet ze onderzoek naar nieuwe structuren, technieken en formats in content marketing. Daarnaast staat ze bij JaJa in voor marketing en sales.
Barco
Barco
Meer informatie binnenkort
Bazookas
Bazookas
Meer informatie binnenkort
Yondr
Yondr
Meer informatie binnenkort

Strategy first! A helicopter view on content strategy, customer journeys and engaging with your audience. Including a customer journey workshop! 

Maarten Vanthemsche
Maarten Vanthemsche
VP Marketing, Delhaize Belgium
Pieter Vereertbrugghen
Pieter Vereertbrugghen
Managing partner van het communicatieagentschap Cypres. Hun motto? “Content to connect”. Contentminnaar, multichannel producer en stakeholdercentric. Voorzitter van Custo, de Belgische vakvereniging van contentmarketing-agentschappen.
Stina Vanhoof
Stina Vanhoof
Als service designer legt Stina de focus steeds op het ontwerpen voor mensen, telkens in co-creatie met mensen. Stina is managing partner & service designer bij Knight Moves, co-host van de Service Design Podcast  en representative van het Belgische service Design netwerk.
Cedric Kamp
Cedric Kamp
Cedric is een service designer die gepassioneerd is door innovatie, ondernemerschap en het ontwikkelen van mens-centrale oplossingen. Creativiteit en co-creatie dienen als leidraad doorheen de verbetertrajecten die hij onderneemt bij Knight Moves met als einddoel geoptimaliseerde dienstverleningen voor alle betrokkenen.
Bits Of Love
Bits Of Love
Meer informatie binnenkort

The lastest on creating (digital) interfaces that result in amazing customer experiences (think online magazines, user experience (UX), AI/VR/AR, online attention). Think Clever, think Wijs!

Sarah Decombel
Sarah Decombel
Sarah startte bij Jansen & Janssen in 2012, als redacteur en projectcoördinator. Ze werkte onder andere voor Lidl, Umicore, Universiteit Gent en Roche Diagnostics. Sinds twee jaar doet ze onderzoek naar nieuwe structuren, technieken en formats in content marketing. Daarnaast staat ze bij JaJa in voor marketing en sales.
Maarten Verschuere
Maarten Verschuere
Oprichter en CEO van Clever, een bekroonde AI-gedreven customer service tech start-up, actief in België en de VS.
Data scientist en ondernemer Maarten legt vakkundig uit hoe artificial intelligence en het gebruik van chatbots bijdragen tot sterke klantenrelaties en, uiteindelijk, sterke bedrijfsresultaten. Werkte voor het oprichten van Clever onder meer in London, Parijs en Cincinnati voor klanten zoals Tesco, Carrefour en P&G.
Wijs
Wijs
Meer informatie binnenkort
Yondr
Yondr
Meer informatie binnenkort
Bazookas
Bazookas
Meer informatie binnenkort