A taste of content marketing? Ontdek de opportuniteiten, uitdagingen en resultaten die content marketeers neerpoten (think Delhaize, Teamleader and other kick-ass cases!)

Pieter Vereertbrugghen
Pieter Vereertbrugghen
Managing partner van het communicatieagentschap Cypres. Hun motto? “Content to connect”. Contentminnaar, multichannel producer en stakeholdercentric. Voorzitter van Custo, de Belgische vakvereniging van contentmarketing-agentschappen.
Maarten Vanthemsche
Maarten Vanthemsche
Vice-President Marketing at Delhaize Belgium. Delhaize is een innovator te zijn op het vlak van contentstrategie. In zijn keynote ‘Content as currency’ legt Maarten uit hoe contentstrategie waarde voor de klant en de onderneming creëert. Na een carrière bij British American Tobacco, Unilever en Telenet, leidt Maarten het marketingteam van Delhaize. Hij staat in voor de positionering, brand and customer strategy, private brand, packaging, activation, sponsoring & media.
Robin Van Cleemput
Robin Van Cleemput
Brand manager en ex-contentman bij Belgische scale-up Teamleader, die veelzijdige kmo-software voor CRM, projectmanagement en facturatie ontwikkelt. Stond op de eerste rij toen Teamleader 5 jaar geleden met content marketing begon, en maakte onderweg elke bluts en buil mee.   
Frank Goetmaeckers
Frank Goetmaeckers
Bladenmaker bij f-twee & Stapel. Oprichter. Ondernemer. Communicatiespecialist. Trendspotter. “Digitaal bezwijkt onder zijn eigen gewicht. Magazines zijn nu al de disruptors van de digitale wereld.” 

Do’s and don’ts for powerful content creation. Dompel je onder in praktische inzichten om sterke online content te creëren. Hoeveel online aandacht verdient jouw creatie? 

Nickias Pauwels
Nickias Pauwels
Nickias Pauwels is digital strategist bij Creative Lab. Het Lab is een in-house creative agency dat de Belgische openbare omroep VRT adviseert en inspireert, maar ook experimenteert met nieuwe digitale formats. Voor VRT werkte Nickias bij het reclamebureau These Days Y&R / Wunderman en de Britse commerciële broadcaster ITV.
Sarah Decombel
Sarah Decombel
Sarah startte bij Jansen & Janssen in 2012, als redacteur en projectcoördinator. Ze werkte onder andere voor Lidl, Umicore, Universiteit Gent en Roche Diagnostics. Sinds twee jaar doet ze onderzoek naar nieuwe structuren, technieken en formats in content marketing. Daarnaast staat ze bij JaJa in voor marketing en sales.
Johan Bekaert
Johan Bekaert
Johan Bekaert is SEO-expert bij Barco – een internationaal visualiseringsbedrijf met hoofdzetel in Kortrijk. Johan neemt als copywriter het voortouw in het ontwikkelen van Google-vriendelijke content.
Simon Lecluyse
Simon Lecluyse
Simon Lecluyse is SEO-expert bij Barco – een internationaal visualiseringsbedrijf met hoofdzetel in Kortrijk. Als Web Data Analyst tekent Simon mee het algemene SEO-beleid uit voor het bedrijf.
Mathias Van Dosselaer
Mathias Van Dosselaer
Toen in 2014 Facebook Palmer Luckey’s VR-bedrijf Oculus overkochtte voor 2,2 miljard dollar wist Mathias Van Dosselaer dat dit het moment was om te experimenteren met Virtual Reality. Samen met Pieter Van Leugenhagen en Dave Roox startte hij Yondr, een immersive media agency gespecialiseerd in het maken van 360 video & VR experiences. In het verleden werkten ze reeds high-end projecten uit voor Adidas, Nike, Mercedes, Port of Antwerp, Barry Callebaut,…
Carsten Demeulenaere
Carsten Demeulenaere
Als projectmanager met een technische achtergrond kan Carsten van nature de brug vormen tussen klanten en zijn team. 3 jaar geleden stapte hij uit de pure game-industrie en is begonnen bij Bazookas. Hij is er namelijk van overtuigd dat immersive experience via interactieve toepassingen de toekomst is.

Strategy first! A helicopter view on content strategy, customer journeys and engaging with your audience. Including a customer journey workshop! 

Maarten Vanthemsche
Maarten Vanthemsche
Vice-President Marketing at Delhaize Belgium. Delhaize is een innovator te zijn op het vlak van contentstrategie. In zijn keynote ‘Content as currency’ legt Maarten uit hoe contentstrategie waarde voor de klant en de onderneming creëert. Na een carrière bij British American Tobacco, Unilever en Telenet, leidt Maarten het marketingteam van Delhaize. Hij staat in voor de positionering, brand and customer strategy, private brand, packaging, activation, sponsoring & media.
Pieter Vereertbrugghen
Pieter Vereertbrugghen
Managing partner van het communicatieagentschap Cypres. Hun motto? “Content to connect”. Contentminnaar, multichannel producer en stakeholdercentric. Voorzitter van Custo, de Belgische vakvereniging van contentmarketing-agentschappen.
Stina Vanhoof
Stina Vanhoof
Als service designer legt Stina de focus steeds op het ontwerpen voor mensen, telkens in co-creatie met mensen. Stina is managing partner & service designer bij Knight Moves, co-host van de Service Design Podcast  en representative van het Belgische service Design netwerk.
Cedric Kamp
Cedric Kamp
Cedric is een service designer die gepassioneerd is door innovatie, ondernemerschap en het ontwikkelen van mens-centrale oplossingen. Creativiteit en co-creatie dienen als leidraad doorheen de verbetertrajecten die hij onderneemt bij Knight Moves met als einddoel geoptimaliseerde dienstverleningen voor alle betrokkenen.
Andries De Reyghere
Andries De Reyghere
Andries De Reyghere is masterchief bij Bits of Love en co-founder van Small Town Heroes. Complexe data transformeren in innemende verhalen en digitale producten is zijn dada. Het handelsmerk van Bits of Love? Verhalen die helder zijn. Content die met de nodige liefde en structuur gebracht wordt. Maar vooral ook user interfaces waar gebruikers blij van worden. Expertise in development en een achtergrond in het bouwen van games maken dit mogelijk. VRT, Niko, Club Brugge, Vlaamse Overheid, AZ Sint-Jan Brugge-Oostende en UGent  zijn ondertussen tevreden klanten.

The latest on creating (digital) interfaces that result in amazing customer experiences (think online magazines, user experience (UX), AI/VR/AR, online attention). Think Clever, think Wijs!

Sarah Decombel
Sarah Decombel
Sarah startte bij Jansen & Janssen in 2012, als redacteur en projectcoördinator. Ze werkte onder andere voor Lidl, Umicore, Universiteit Gent en Roche Diagnostics. Sinds twee jaar doet ze onderzoek naar nieuwe structuren, technieken en formats in content marketing. Daarnaast staat ze bij JaJa in voor marketing en sales.
Maarten Verschuere
Maarten Verschuere
Oprichter en CEO van Clever, een bekroonde AI-gedreven customer service tech start-up, actief in België en de VS.
Data scientist en ondernemer Maarten legt vakkundig uit hoe artificial intelligence en het gebruik van chatbots bijdragen tot sterke klantenrelaties en, uiteindelijk, sterke bedrijfsresultaten. Werkte voor het oprichten van Clever onder meer in London, Parijs en Cincinnati voor klanten zoals Tesco, Carrefour en P&G.
Dries Bultynck
Dries Bultynck
Dries, Head of Data & Analytics van Wijs, zet z’n tanden graag in projecten waarbij alles in vraag mag gesteld worden. Een vleugje gezond verstand, wat strategisch & analytisch inzicht combineren met een snuifje creativiteit in communicatie?  
Bring it on! 
Mathias Van Dosselaer
Mathias Van Dosselaer
Toen in 2014 Facebook Palmer Luckey’s VR-bedrijf Oculus overkochtte voor 2,2 miljard dollar wist Mathias Van Dosselaer dat dit het moment was om te experimenteren met Virtual Reality. Samen met Pieter Van Leugenhagen en Dave Roox startte hij Yondr, een immersive media agency gespecialiseerd in het maken van 360 video & VR experiences. In het verleden werkten ze reeds high-end projecten uit voor Adidas, Nike, Mercedes, Port of Antwerp, Barry Callebaut,…
Carsten Demeulenaere
Carsten Demeulenaere
Als projectmanager met een technische achtergrond kan Carsten van nature de brug vormen tussen klanten en zijn team. 3 jaar geleden stapte hij uit de pure game-industrie en is begonnen bij Bazookas. Hij is er namelijk van overtuigd dat immersive experience via interactieve toepassingen de toekomst is.